ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΛΟΓΙΑΣ | Σπουδές ΕΣΑΗ-Α

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΛΟΓΙΑΣ | Σπουδές ΕΣΑΗ-Α

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΛΟΓΙΑΣ | Σπουδές ΕΣΑΗ-Α

Επαγγελματικές Σπουδές Συστημικής Αναπαράστασης Hellinger στην Ατομική Συνεδρία

Μέλη του Προγράμματος ΕΣΣΑΗ-Α είναι ψυχίατροι, ομοιοπαθητικοί, ψυχολόγοι, ψυχοθεραπευτές, σύμβουλοι ψυχικής υγείας, συμπληρωματικοί θεραπευτές, επαγγελματίες αρωγοί, σύμβουλοι coaching, και εκπαιδευτικοί. Επίσης, απόφοιτοι εκπαιδεύσεων Συντονισμού Συστημικής Αναπαράστασης, άλλων φορέων. Κάθε Σύνοδος είναι ανεξάρτητη κατά το θεματολόγιό της. Το ΕΣΣΑΗ-Α διαρκεί συνολικά 150 εκπαιδευτικές ώρες, σε 12 Τεχνικά Σεμινάρια, 6 Συνεδρίες Εποπτείας και ατομική Εργασία Πιστοποίησης. Συντονίζεται από τον εκπαιδευτή και σύμβουλο Νίκο Μ. Βαγιακάκο, με τη συμμετοχή ειδικών κατά περίπτωση θεραπευτών ή συμβούλων.

Βασική Θεματογραφία Συστημικής Αναπαράστασης
Ατομικές Πρακτικές Συστημικής Αναπαράστασης
Ειδικές Τεχνικές Συστημικής Εργασίας
Κατάρτιση σε 6 Βήματα και Πιστοποίηση
Το Εκπαιδευτικό Υλικό του Προγράμματος
Τα δίδακτρα του Προγράμματος ΕΣΣΑΗ-Α
Ημερομηνίες διεξαγωγής του ΕΣΣΑΗ-Α

Lessons

  1. Εκπαιδευτική ενότητα πάνω στις αναπαραστατικές τεχνικές για φαινομενολογική εργασία "Με τα Μάτια του Νου", καθώς και τεχνικές συστημικού διαλόγου του αρωγού με τον πελάτη, για λήψη συστημικών πληροφοριών και αλλαγή πλαισίου σκέψης.
  2. Εκπαιδευτική ενότητα πάνω στις αναπαραστατικές τεχνικές για φαινομενολογική εργασία με "Σενάρια Ζωής", Λογοτεχνικές ιστορίες και ήρωες Παραμυθιών, καθώς και τεχνικές συστημικού διαλόγου με τις δυναμικές της ατομικής Μοίρας και του συλλογικού Πεπρωμένου.
  3. Εκπαιδευτική ενότητα πάνω στη φαινομενολογική εργασία στο Πεδίο, με χρήση της Νευρο-εικονικής Μορφικής Αναπαράστασης, των κυριώτερων πρωτοκόλλων της και των τρόπων προσέγγισης της συστημικής εμπλοκής του πελάτη.
  4. Εκπαιδευτική ενότητα πάνω στη φαινομενολογική εργασία, με χρήση της Δομικής Αναπαράστασης, επί των κυριώτερων πρωτοκόλλων της και επί των τεχνικών θεμάτων συντονισμού τέτοιων συστημικών διεργασιών με πελάτη.
  5. Εκπαιδευτική ενότητα πάνω στη φαινομενολογική εργασία της σχέσης του Ζευγαριού, εξετάζοντας βαθύτερα τις συστημικές αρχές κατά Χέλλινγκερ, καθώς και τις δύο ψυχικές κινήσεις που απαιτούνται για την εδραίωση μιάς ευτυχίας που μπορεί να διαρκέσει.
  6. Εκπαιδευτική ενότητα πάνω στη φαινομενολογική συστημική εργασία, με χρήση φιγούρων και συμβόλων, επί των κυριώτερων πρωτοκόλλων της και των τεχνικών διερεύνηση της συστημικής εμπλοκής του πελάτη.
  7. Εκπαιδευτική ενότητα πάνω στη φαινομενολογική συστημική εργασία με συμπτώματα και παθήσεις, καθώς και στα κυριώτερα μοντέλα Δομικής Αναπαράστασης και τους τρόπους προσέγγισης του συστημικού δεσμού.
  8. Εκπαιδευτική ενότητα πάνω στη συστημική φαινομενολογική εργασία με το Πεδίο και το Λόγο, βάσει των κυριώτερων μοντέλων της Τεχνικής Βραχείας Θεραπείας "Εστίαση στη Λύση", με στόχο την προαγωγή άμεσης συνειδητότητας πάνω στο θέμα του πελάτη.

No Comments

Give a comment

Teachers