Εκπαιδευτική ενότητα πάνω στις αναπαραστατικές τεχνικές για φαινομενολογική εργασία στο Πεδίο, τεχνικές κατασκευής γενεογράμματος πελάτη, και διερεύνηση συστημικών μοτίβων από αυτό. Εκπαιδευτική ενότητα πάνω στη φαινομενολογική συστημική εργασία, με χρήση φιγούρων και συμβόλων, επί των κυριώτερων πρωτοκόλλων της και των τεχνικών διερεύνηση της συστημικής εμπλοκής του πελάτη. Εκπαιδευτική ενότητα πάνω στη φαινομενολογική εργασία στο Πεδίο, με χρήση της Νευρο-εικονικής Μορφικής Αναπαράστασης, των κυριώτερων πρωτοκόλλων της και των τρόπων προσέγγισης της συστημικής εμπλοκής του πελάτη. Εκπαιδευτική ενότητα πάνω στη φαινομενολογική εργασία της σχέσης του Ζευγαριού, εξετάζοντας βαθύτερα τις συστημικές αρχές κατά Χέλλινγκερ, καθώς και τις δύο ψυχικές κινήσεις που απαιτούνται για την εδραίωση μιάς ευτυχίας που μπορεί να διαρκέσει. Εκπαιδευτική ενότητα πάνω στις αναπαραστατικές τεχνικές για φαινομενολογική εργασία με "Σενάρια Ζωής", Λογοτεχνικές ιστορίες και ήρωες Παραμυθιών, καθώς και τεχνικές συστημικού διαλόγου με τις δυναμικές της ατομικής Μοίρας και του συλλογικού Πεπρωμένου. Εκπαιδευτική ενότητα πάνω στις αναπαραστατικές τεχνικές για φαινομενολογική εργασία "Με τα Μάτια του Νου", καθώς και τεχνικές συστημικού διαλόγου του αρωγού με τον πελάτη, για λήψη συστημικών πληροφοριών και αλλαγή πλαισίου σκέψης. Εκπαιδευτική ενότητα πάνω στη βασική φαινομενολογία που διέπει τη Συστημική Αναπαράσταση, ως μέθοδος Αρωγής, ως πεδίο παρατήρησης, λήψης πληροφοριών, και εκπροσώπησης μελών του συστήματος. Ατομική Συνείδηση, Συστημική Συνείδηση, Ανθρώπινα Συστήματα, το Ανήκειν και ο Δεσμός, Ιεραρχία και Συστημική Τάξη, η Ανταλλαγή, Σεβασμός και Αξιοπρέπεια, Συστημικό φαινόμενο, Εμπλοκή και Λύση. Όψεις της Πραγματικότητας, η φαινομενολογική σκέψη, πρακτική φαινομενολογίας σώματος και αισθήσεων, η φαινομενολογία των συναισθημάτων και του νου, εξαγωγή νοήματος.