ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΛΟΓΙΑΣ | Σπουδές ΕΣΑΗ-Α

ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΖΕΥΓΟΥΣ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΖΕΥΓΟΣ
  • ΒΑΣΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΖΕΥΓΑΡΙΑ (SCHNEIDER) 
  • ΑΝΔΡΑΣ, ΓΥΝΑΙΚΑ, Η ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΖΕΥΓΟΥΣ (HELLINGER)

Στο σεμινάριο αυτό, εξετάζουμε φαινομενολογικά και συστημικά τις δυναμικές της Ευτυχίας που Μπορεί να Διαρκέσει, της μόνης ουσιαστικής σχέσης οικειότητας ανάμεσα στο ζευγάρι.

Μερικές ουσιώδεις συστημικές παράμετροι:

Στη Συστημική Φαινομενολογία κινούμαστε σε ένα χώρο διαλόγου που είναι πολύ λεπτός, πολύ οικείος. Σε αυτό το κλίμα, σε αυτή την ατμόσφαιρα που πηγαίνει απευθείας στην καρδιά, φτάνουμε σε συγκεκριμένα σημεία που η θέαση και ο λόγος πηγαίνουν σε ένα βάθος και φτάνουμε σε ένα ψυχολογικό επίπεδο που μας επιτρέπει να προσεγγίσουμε θέματα που δεν θα τολμούσαμε να προσεγγίσουμε υπό άλλες συνθήκες.

Τι είναι η συντροφικότητα; Γιατί οι άνθρωποι γενικά γίνονται ζευγάρια; Λογικά η συντροφική σχέση δεν είναι απαραίτητη. Ζευγάρια που είναι πολύ καιρό μαζί, ξέρουν καλά πόσο δύσκολη μπορεί να είναι μια σχέση διαρκείας, τι εργασία μπορεί να χρειάζεται για να διατηρήσουμε ακέραια την οικειότητα, πόσο επώδυνες μπορεί να είναι οι αντιπαραθέσεις. Και ξέρουν για την σταθερότητα με την οποία διολισθαίνουν διαρκώς σε αυτές τις αντιπαραθέσεις. Γιατί το κάνουν αυτό; Στην κοινωνία μας δεν χρειάζεται κανείς τη συντροφική σχέση για τη σεξουαλική ικανοποίηση. Για την ασφάλεια; Ούτε αυτό απαραίτητα. Πολλοί εργένηδες έχουν επίσης κατανικήσει τη μοναξιά και συμβιβάζονται με καλές φιλίες χωρίς συντροφικότητα. Η ερώτηση είναι πραγματικά: Γιατί συντροφικότητα; Γιατί μια συντροφική σχέση; Γιατί αγωνιζόμαστε τόσο πολύ για να πετύχουμε τη συντροφικότητα; Γιατί εκθέτουμε επίσης τον εαυτό μας διαρκώς στο πλήγωμα και την απογοήτευση;

Ο δρόμος από το Εγώ προς το Εσύ διανύεται με δύο ψυχικές κινήσεις. Είναι όπως το περπάτημα: δύο πόδια κινούνται με ρυθμική εναλλαγή. Η μία κίνηση συνίσταται στο να αναγνωρίσουμε τα εμπόδια και να τα ξεπεράσουμε. Και η δεύτερη κίνηση συνίσταται στο να θρέψουμε και να φροντίσουμε τη φυσική ψυχολογική παρόρμηση για ανάπτυξη.

ΔΟΜΙΚΗ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ (Prev Lesson)
(Next Lesson) ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΦΙΓΟΥΡΕΣ
Back to ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗΣ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΛΟΓΙΑΣ | Σπουδές ΕΣΑΗ-Α

No Comments

Give a comment

Teacher
ΝΙΚΟΣ Μ. ΒΑΓΙΑΚΑΚΟΣ
Role : Δ/ντής Προγραμμάτων & Υπηρεσιών, Εκπαιδευτής, Σύμβουλος, Υπεύθυνος Εκδόσεων
  • Website : https://alfabito-zois.tempurl.host
  • Experience : Βιωματική εκπαίδευση ενηλίκων (1999), Συστημική εργασία (2000), Coaching & Mentoring (2001), Υπερπροσωπική έρευνα (2008)
  • Specialist in : Στελεχιακή & Οργανωσιακή Ανάπτυξη, Κοινωνική Επιχειρηματικότητα, Συστημική Φαινομενολογία, Coaching & Mentoring, NLP, Υπερπροσωπική Ψυχολογία
Read More