Featured
ΥΠΕΡΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ | Σπουδές TREE-1
Εκπαίδευση στην Υπερπροσωπική Ψυχολογία
Transpersonal Psychology Education
Οι σύγχρονοι άνθρωποι έχουν ανάγκη από κατάλληλη εκπαίδευση, καθώς συνειδητοποιούν ότι τους λείπουν μερικές βασικές δεξιότητες για μια καλή ζωή. Από την άλλη πλευρά, μια καλή εκπαίδευση ενηλίκων συμβάλλει στην προσωπική ανάπτυξη και στην αυτογνωσία σε πολλά επίπεδα και διαστάσεις. Ας φανταστούμε, ότι σκοπός μας είναι να υποστηρίξουμε ενηλίκους να καταστούν περισσότερο ευτυχείς, παραγωγικοί, συνειδητοί, πολίτες με καλές προθέσεις, με βαθειά κατανόηση του εαυτού τους και του δυναμικού τους. Για εμάς, αυτό συνεπάγεται ότι πρέπει να ασχοληθούμε σωστά με την ολότητα της ύπαρξης του ατόμου, περιλαμβανομένης μιας προσωπικής ταυτότητας με σώμα, συναισθήματα και σκέψεις. Μαθαίνοντας περισσότερο σχετικά με αυτές τις προσωπικές διαστάσεις ταυτότητας, οδηγούμαστε στα παρακάτω πεδία γνώσης:
Modern humans have been lacking proper education as they have been lacking some basic skills for a good life. At the same time, a good adult education brings on self-development and self-knowledge in many dimensions. Let us imagine that our aim is to help adults become happier, productive, conscious and good-willing citizens with a deep understanding of themselves and their potential… To us, this implies dealing properly with the whole of who they are, including a personal identity with a body, emotions and thoughts. Learning more about such personal identity dimensions, implies the following fields of knowledge:
Αισθανόμενοι το σώμα, γνωρίζοντας το σώμα, διερευνώντας τη σωματική κίνηση και ακινησία, τη σωματική ένταση και τη σωματική χαλάρωση, τη σωματική πάθηση και τη σωματική υγεία, την ενέργεια του σώματος και τον τρόπο με τον οποίο οι αναμνήσεις και τα νοήματα μπορούν να εμφανιστούν στο σώμα.
Feeling the body, knowing the body, exploring body movement and stillness, body tension and body relaxation, body disease and body health, body energy and the way memories and meanings can show up in the body.
Μαθαίνοντας πώς να διερευνούμε και να ορίζουμε τα συναισθήματα, πώς να αυξάνουμε και να μειώνουμε την έντασή τους, πώς να αποστασιούμαστε ή να βυθιζόμαστε εντός τους, πώς να κατανοούμε τη σημασία τους και την επίδρασή τους στο σώμα και το νου.
Learning how to explore and define emotions, how to increase and decrease them, how to distance or dive into them, how to understand their meaning and their effects in the body and mind.
(ή απόκτηση νοητικών δεξιοτήτων και τεχνικών, περιλαμβανομένης της δημιουργικότητας) – «Αισθανόμενοι» το νου, εστιάζοντας την προσοχή, ανακαλύπτοντας τη διάσπαση, ενάργεια και απροσεξία, παρατήρηση των λειτουργειών του νου (καθαρότητα ή σύγχυση, ταχύτητα ή βραδύτητα, ανοικτοσύνη ή στενότητα, νοημοσύνη ή ατελεσφορία), παρατήρηση του περιεχομένου του νου (οι σκέψεις και οι επιπτώσεις τους, απαρχές, κινήσεις, πρότυπα σκέψης). Διαχείριση σκέψεων. Διαχείριση αναμνήσεων. Διαχείριση της αισθητηριακής αντιληπτικότητας.
(or mind-management skills and techniques including creativity) – “Feeling” the mind, focusing and finding distractions, mindfulness and mindlessness, observing the mind’s workings (clear or confused, fast or slow, intelligent or ineffective, closed or open), observing the mind’s contents (thoughts and their implications, origins, movement). Managing thoughts. Managing memories. Managing perception and the senses.
Για εμάς, όλα τα προηγούμενα αποκτούν μια εντελώς νέα προοπτική και νέα ποιότητα, όταν εξετάζονται από τη σκοπιά του θεμελιώδους χαρακτήρα της Συνειδητότητας, αφού μιλάμε για ανθρώπους. Με τον τρόπο αυτό, συμπληρώνεται η ίδια η έννοια της Εκπαίδευσης Ενηλίκων με την παραδοχή, ότι η Πνευματικότητα (εννοώντας, την αγάπη και φροντίδα, την αφοσίωση σε υψηλώτερες αρχές ή σε κάτι υπεράνω του εαυτού μας, την αναζήτηση της ψυχής και της ουσίας) είναι ένα πολύτιμο μέρος της Ταυτότητάς μας. Η πνευματική μας ταυτότητα έχει να κάνει κυρίως με εμάς ως Συνειδητά όντα. Γι’ αυτό, θεωρούμε πολύτιμη τη Γνώση περί της Συνειδητότητας. – Δρ. Βίτορ Ροντρίγκες, Διευθυντής Σπουδών
To us, all of the preceding gets a new perspective and a new quality when it is done from the perspective of the fundamental character of Consciousness when we talk about humans. This in turn completes the scenario of Adult Education with the idea that Spirituality (meaning, love and care, the dedication to higher values or something above ourselves, the quest for our soul and essence) is a precious part of our Identity. Our spiritual identity is mostly about who we are as Conscious beings. Therefore, we treasure Consciousness literacy. – Vitor Rodrigues, PhD, Program Director
Μαθαίνουμε πώς να μεταβάλουμε και να διαχειριζόμαστε καταστάσεις συνειδητότητας, περί τεχνολογιών ή οργάνων για παραγωγή μεταβολών στη συνειδητότητα, και τρόπους χαρακτηρισμού και «μέτρησης» τέτοιων μεταβολών. Πώς κατανοούνται και εντοπίζονται διαφορετικές εσώτερες εμπειρίες και διαφοροποιημένες καταστάσεις συνειδητότητας, από το πλαίσιο και το περιεχόμενό τους.
Learning how to change and manage states of consciousness, instruments available to produce changes in consciousness, ways to characterise and “measure” such changes. How to understand and situate different inner experiences and different states of consciousness from their contents and shapes. This entails learning about cartographies and models of consciousness.
[rev_slider tree_1_modules]
<<<<< Περιηγηθείτε στις 7 Ενότητες του Προγράμματος TREE-1 πάνω στην Υπερπροσωπική Ψυχολογία. Επιλέγοντας κάποια εικόνα, μεταβαίνετε στο αντίστοιχο Θεματολόγιο.
Κατεβάστε στον υπολογιστή σας και δείτε με την ησυχία σας, την αναλυτική παρουσίαση του Προγράμματος TREE-1 και του Θεματολογίου σε Powerpoint. Πατήστε το παρακάτω πεδίο:
TREE-1 Presentation Show 2016
Lessons
-
Γενική θεώρηση της Ανάπτυξης του Ανθρώπου, ανάπτυξη της Συνειδητότητας και της προσωπικής Ταυτότητας από την υπερπροσωπική οπτική, ο Διαλογισμός και η Χαλάρωση σαν εργαλεία διαχείρισης της ανάπτυξης.
-
Η αλληλεπίδραση νου και σώματος, η σωματική κίνηση, έκσταση, και αναπνοή. Το σώμα σε ασθένεια και σε υγεία, συγκινήσεις, διαχείριση συναισθημάτων και σωματικής ενέργειας, η καλλιέργεια της ευτυχίας.
-
Εστίαση, ενάργεια, αυτο-παρατήρηση, καθαρότητα, σιωπή του νου, η μνήμη, οι έννοιες και ο μηχανισμός του νου για τη νόηση, απόσπαση, ταύτιση, στρώματα προσωπικής ταυτότητας, υπερπροσωπική ταυτότητα.
-
Όψεις της Πραγματικότητας, η φαινομενολογική σκέψη, πρακτική φαινομενολογίας σώματος και αισθήσεων, η φαινομενολογία των συναισθημάτων και του νου, εξαγωγή νοήματος.
-
Επίγνωση ενεργειακών πεδίων, ενεργειακά κέντρα, προβολή και μεταβίβαση ενέργειας, σάρωση προσωπικού ενεργειακού πεδίου, συνειδητότητα ανθρώπινου πυρήνα.
-
Συνειδητότητα και Υπερπροσωπική ανάπτυξη, ο ρόλος του εγκεφάλου και η σύγχρονη επιστημονική έρευνα στη Συνειδητότητα - θεωρίες, συστήματα πεποιθήσεων, περί ταυτότητας και μνήμης.
-
Η Υπερπροσωπική Συμβουλευτική και η Ψυχοθεραπεία, και πώς μπορεί να αναπτυχθεί μια προσωπική ή/και επαγγελματική προοπτική εξέλιξης, επιλέγοντας να εργαστούμε με τα κατάλληλα υπερπροσωπικά πεδία. Η Υπερπροσωπική Έρευνα: χρονική προβολή και εργασία διαμεσότητας μεταξύ παρελθόντος και παρόντος για αλλαγή του μέλλοντος.
No Comments