ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ | Σπουδές ΕΣΑΗ-Β

ΒΑΣΙΚΗ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΣΥΝΟΔΟΥ «Β»
  • Η Φαινομενολογική παρατήρηση
  • Η Αναπαράσταση σαν Εργασία Πεδίου
  • Προσανατολισμός στη Λύση έναντι Προβλήματος
  • Οι Τάξεις της Αρωγής και η στάση του Συντονιστή
  • Το Ειδήμον Πεδίο και η Άντληση Πληροφοριών
  • Οι Κινήσεις της Συνείδησης στην Αναπαράσταση
  • Οι Κινήσεις της Ψυχής στην Αναπαράσταση
  • Η Αθωότητα και η Ενοχή, ως όργανα του Δεσμού
  • Ο μετασχηματισμός της Ατομικότητας μέσω του Ανήκειν
Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑ ΣΥΝΟΔΟ
  • ΗΜΕΡΑ 1: Μεθοδολογικές Αρχές της Συστημικής Εργασίας Hellinger
  • ΗΜΕΡΑ 2: Αρχιτεκτονική & Εργαλεία της Συστημικής Αναπαράστασης
  • ΗΜΕΡΑ 3: Εργασία πεδίου, Συστημικές Λύσεις & Προσωπική Ανάπτυξη
ΑΡΧΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΥΣΤΗΜΙΚΗΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ (Prev Lesson)
(Next Lesson) ΓΕΝΙΚΕΣ & ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Back to ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΥ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ | Σπουδές ΕΣΑΗ-Β

No Comments

Give a comment

Teacher
ΝΙΚΟΣ Μ. ΒΑΓΙΑΚΑΚΟΣ
Role : Δ/ντής Προγραμμάτων & Υπηρεσιών, Εκπαιδευτής, Σύμβουλος, Υπεύθυνος Εκδόσεων
  • Website : https://alfabito-zois.tempurl.host
  • Experience : Βιωματική εκπαίδευση ενηλίκων (1999), Συστημική εργασία (2000), Coaching & Mentoring (2001), Υπερπροσωπική έρευνα (2008)
  • Specialist in : Στελεχιακή & Οργανωσιακή Ανάπτυξη, Κοινωνική Επιχειρηματικότητα, Συστημική Φαινομενολογία, Coaching & Mentoring, NLP, Υπερπροσωπική Ψυχολογία
Read More